Mainoskenttä-YhtiötIn Finnisherotinmerkki
EtusivuYhteystiedot

Kirsti Mäkelä yhteyspäälliköksi

Mainoskenttä vahvistaa otettaan Pirkanmaalla

Mainoskenttä-Yhtiöissä Kirsti Mäkelä on nimitetty Mainoskenttä Oy:n yhteyspäälliköksi 21. huhtikuuta 2009 alkaen. Aiemmin muun muassa Tampereen Työväen Teatterin myynti- ja markkinointipäällikkönä työskennellyt Mäkelä siirtyi tamperelaiseen Mainoskenttään mainostoimisto imageneering | worldwide partnersin projektipäällikön tehtävistä.

Kirsti Mäkelä (47) tuo vuonna 1967 toimintansa aloittaneeseen Mainoskenttään vahvaa näkemystä kokonaisvaltaisesta markkinoinnista, kykyä asiakkaiden hyvinkin erilaisten tilanteiden hahmottamiseen sekä lisävahvistusta yhtiön osaamisen myyntiin.

– Asiakaslähtöisyys korostuu näinä aikoina, jolloin taloudessa on tiukempaa. Mainoskentällä on vahva maine hyvin hoidetuista asiakassuhteista, siksi tänne oli ilo tulla, Mäkelä sanoo.

Mielikuvaa vahvistaa huhtikuun lopulla julkaistu tuore mainostoimistojen imagotutkimus, jossa Mainoskenttä-Yhtiöt arvioitiin asiakaspalvelultaan Suomen parhaaksi mainostoimistoksi. Mainoskentän asiakassuhteista osa on jatkunut jo yli 40 vuotta.

– Uuden työntekijän kannalta tämä on loistava pohja aloittaa työura Mainoskentässä. Asiakkaat arvostavat vaikeinakin aikoina sitä, että heidän kanssaan vaihdetaan ajatuksia. Mainostoimistolta odotetaan sparraajan roolia.

Nopeaa reagointia asiakkaiden tarpeisiin

Mainostoimiston nopea reagointi muuttuviin tilanteisiin on asiakkaan kannalta äärimmäisen arvokasta. Pitkät asiakassuhteet perustuvat useimmiten siihen, että suhde on kumppanuus, jossa keskustellaan luottamuksellisesti myös taantuman aikana muuttuvista tilanteista.

Uusi taloudellinen tilanne vaatii uusien markkinointikanavien hallitsemista. Perinteinen asiakaslehti siirtyy verkkoon, myynnin työkalut uudistuvat verkkopohjaisiksi, asiakashallintamenetelmät muuttuvat entistä nopeammiksi.
– Yrityksen markkinointitoimenpiteet ovat nopeita ja monikanavaisuuden hallinta vaatii toimistolta eri alojen osaajia, Mäkelä sanoo. Mainoskenttä-Yhtiöiden toiminta-ajatus perustuu kokonaispalveluun, jossa perinteiset mainostoimistopalvelut yhdistyvät digitaaliseen markkinointiin sekä viestintä- ja tiedotuspalveluihin.

Panostusta tulevaisuuden kasvuun

Vaikka yleinen taloustilanne ei rohkaise yrityksiä rekrytoimaan tällä hetkellä, Mainoskenttä-Yhtiöissä uskotaan osaamisen ja palvelukyvyn ylläpidon tärkeyteen. – Panostamme henkilöstöön, sillä siten varmistamme toimintamme kehittymisen ja kasvun sitten, kun taloudessa näkyy elpymisen merkkejä, sanoo Mainoskenttä-Yhtiöiden hallituksen puheenjohtaja Juhani Salonen.

Lisärekrytoinnit taantuman aikana eivät Salosen mukaan ole mahdottomia sellaisille yrityksille, jotka toimivat pidemmällä tähtäimellä ja joiden ei tarvitse jatkuvasti pyrkiä parantamaan tulostaan pitkäjänteisen kehittämisen kustannuksella.

Lisätietoja:
Yhteyspäällikkö Kirsti Mäkelä, Mainoskenttä Oy,
GSM 040 5969 049

Hallituksen puheenjohtaja, Mainoskenttä-Yhtiöt Oy, Juhani Salonen, GSM 0500 624 574

MAINOSKENTTÄ-Yhtiöihin kuuluu kolme mainostoimistoa: vuonna 1967 toimintansa aloittanut Mainoskenttä Oy, Mainoscraft Oy ja Divico Oy sekä viestintätoimisto G&P-viestintä ja digitaaliseen markkinointiin erikoistunut NettiAsema4. Konserni työllistää 36 markkinointiviestinnän ammattilaista. Mainoskenttä-Yhtiöiden kansainvälisiä kumppaneita ovat BrandNordic, Confrad Ltd. ja Agencies United. www.mainoskenttayhtiot.fi